Mercedes-Benz ponovno je prepoznat kao jedan od najkvalitetnijih brendova na svijetu. Na ovogodišnjoj ljestvici "Najboljih globalnih brendova" renomirane američke konzultantske kuće Interbrand, Mercedes-Benz uspješno je stao na osmo mjesto u svijetu. S procijenjenom vrijednošću brenda od 49,268 milijardi američkih dolara. Mercedes-Benz jedina je europska tvrtka koja se plasirala u prvih deset.
"Čitav tim Mercedes-Benza ponosan je što je i ove godine među deset najboljih svjetskih brendova i što četvrtu godinu zaredom brani svoju poziciju najvrjednijeg luksuznog automobilskog brenda na svijetu", rekla je Bettina Fetzer, potpredsjednica marketinga u Mercedes-Benz AG. "Ključ našeg uspjeha je dosljedna usredotočenost našeg brenda na potrebe kupca. Naši kupci su općenito izrazito zadovoljni iskustvom brenda i imaju izvanredna iskustva s našim vozilima.".
Mercedes-Benz uvijek je kombinirao visoku razinu inovacija sa željom da kupcima ponudi jedinstveno i nepogrešivo iskustvo luksuzne mobilnosti. Stoga, ne samo da svi Mercedesovi proizvodi i usluge nose akumulirani know-how tvrtke, već i težnju za utjelovljenjem modernog luksuza, nešto što je čvrsto usidreno u DNK naše marke.
Ovaj trenutak, obilježen pandemijom COVID-19, jasno dokazuje da su uspješne marke postojanije nego ikad, čak i u turbulentnim vremenima. Njihova jasna strategija prenosi povjerenje i dosljednost, jačajući dugoročne veze između kupca i marke.
Američko savjetovalište Interbrand istražuje i analizira najcjenjenije svjetske brendove od 1999. godine. Godišnja studija "Best Global Brands" sve kandidate ispituje prema tri kriterija:
- Izvedba proizvoda ili usluga brenda,
- Uloga brenda u procesu donošenja odluke o kupnji,
- Snaga brenda u pogledu osiguranja buduće korporativne zarade.
Interbrand je prva tvrtka koja je razvila metodu vrednovanja brendova certificiranu prema ISO 10668. Ovaj međunarodni standard postavlja mjerila za vrednovanje i udovoljava zahtjevima za preciznu klasifikaciju dosljednu tržištu.
Ljestvica najboljih svjetskih brendova 2020. godine prema Interbrandu:
- Apple, +38%, $322,999m
- Amazon, +60%, $200,667m
- Microsoft, +53%, $166,001m
- Google, -1%, $165,444m
- Samsung, +2%, $62,289m
- Coca-Cola, -10%, $56,894m
- Toyota, -8%, $51,595m
- Mercedes-Benz, -3%, $49,268m
- McDonald’s, -6%, $42,816m
- Disney, -8%, $40,773m
URL: https://www.interbrand.com/best-brands/