Hyundai u novoj 2021. godini učvršćuje svoju poziciju kao vodeći proizvođač električnih vozila u Europi
• Hyundai najavljuje dodatne aktivnosti u području elektrifikacije cijele svoje game vozila, usredotočujući se na kvantitativni i kvalitativni rast
• Hyundai će uskoro lansirati IONIQ 5, prvi model izgrađen na novoj Electric-Global modularnoj platformi (E-GMP)
• Potpuno novi model IONIQ 5 predstavlja stvaranje novog Hyundai brenda „IONIQ“ posvećenog isključivo baterijskim električnim vozilima
Offenbach, 29. siječnja 2021. - Nakon što je prošle godine uspješno ojačana strategija električne mobilnosti, Hyundai Motor će dodatno pojačati svoje aktivnosti elektrifikacije u 2021. godini. Hyundai želi postići kvantitativni i kvalitativni rast u Europi, povećavajući količinu prodanih vozila kao i povećanje kvalitete samih vozila. Ključni element bit će lansiranje IONIQ 5, prvog modela izgrađenog na E-GMP platformi, kao i uvođenje niza novih procesa usmjerenih na zadovoljstvo korisnika.
“Prošla godina bila je izuzetno važna u našem prijelazu na električnu mobilnost. Uložili smo iznimni trud u elektrifikaciju gotovo cijele naše flote ”, kaže Michael Cole, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe. "Ove godine planiramo ubrati plodove te investicije održavanjem visokog tržišnog udjela i prodajom više električnih vozila nego ikad prije."
Kvantitativni rast: Hyundai očekuje zadržavanje visokog udjela prodaje u klasi električnih vozila
Ulaganje u električnu mobilnost se isplatilo: Hyundai je u Europi zabilježio prodaju od gotovo 60.000 baterijskih električnih i vozila s gorivim ćelijama u 2020. godini, što predstavlja 13 posto ukupne europske prodaje. Taj podatak stavlja Hyundai u prvi plan industrije električnih vozila. Hyundai očekuje da će zadržati svoju poziciju vodećeg proizvođača električnih vozila s najvećim udjelom prodaje u 2021. godini te povećavnje broj prodanih vozila.
Hyundijeva strategija mobilnosti s nultom emisijom štetnih plinova i visok udio električnih vozila među prodajom novih automobila bili su ključni čimbenici koji su omogućili tvrtki da ispuni svoj CO2 cilj.
Globalno, Hyundai će u iduće četiri godine lansirati više od 12 dodatnih baterijskih električnih modela, počevši od IONIQ 5. Do 2040. Hyundai planira u potpunosti elektrificirati svoju globalnu gamu vozila i namjerava zauzeti 8-10 posto globalnog tržišta električnih vozila. Do 2025. godine Hyundai planira prodaju od 560 000 električnih vozila na svjetskoj razini.
Sljedeći korak je rašireni program modernizacije flote i elektrifikacije. Hyundai je započeo 2021. godinu s jednom od najmlađih flota modela u Europi, 95 posto flote se sastoji od modela mlađih 18 mjeseci. Prošle godine Hyundai je predstavio elektrificirane verzije za više od tri četvrtine svojih dostupnih modela u Europi. Hyundaijevi modeli danas predstavljaju najraznolikiju paletu pogonskih sklopova na tržištu, od benzinskih i dizelskih motora s unutrašnjim izgaranjem do blagih hibridnih, potpuno hibridnih, baterijskih električnih, pa čak i vozila na vodikove gorivne ćelije.
Hyundai trenutno nudi 15 elektrificiranih modela ili izvedenica u Europi. Od toga je 11 novo razvijeno ili modernizirano 2020. godine, uključujući jedan potpuno električni model: KONA Electric.
Kvalitativni rast kroz inovativni, potpuno novi IONIQ 5
Sljedeći korak u strategiji elektrifikacije tvrtke usredotočit će se na kvalitativni rast. Hyundai će uskoro lansirati potpuno novi IONIQ 5, prvi model svoje novog IONIQ brenda. Od IONIQ 5 očekuje se da postavi nove standarde i bude ambasador IONIQ brenda. Samo neki od elemenata uključuju brzino punjenje snagom od 800V, tehnologiju Vehicle to Load (V2L) i visokotehnološki, inovativan dizajn, zajedno s ostalim inovacijama koje omogućuje njegova E-GMP platforma.
Osim brojki, Hyundai također planira ojačati svoju ulogu odgovornog proizvođača vozila koji pruža rješenja za održivu mobilnost. To će učiniti povečanom usmjerenosti vozila na kupca, prodajom visokokvalitetnih vozila i podržavanjem infrastrukture punjenja za kupce električnih vozila.
U narednim godinama Hyundai će dalje poticati razvoj infrastrukture električnih i vodikovih vozila, uključujući punionice i stanice za punjenje vodika. Inicijativa tvrtke Hyundai Hydrogen Mobility već je isporučila preko 50 XCIENT kamiona s gorivim ćelijama u Švicarsku. Svaki kamion može potencijalno uštedjeti 32 tone CO2 godišnje u usporedbi s dizelskim kamionom, što rezultira značajnim smanjenjem emisija. Program planira isporučiti preko 1.600 XCIENT kamiona s gorivim ćelijama u Švicarsku do 2025. godine.
Zahvaljujući snažnoj posvećenosti eko-mobilnosti i poboljšanju kvalitete života, Hyundaijev je cilj smanjiti emisije i transformirati društvo u okoliš bez emisija, u skladu s njegovom vizijom Napredak za čovječanstvo.