Nürburgring-Nordschleife trkaća staza se smatra kao jedna od najprestižnijih i tehnički najzahtjevnijih staza na svijetu. Zbog toga je
Mercedes-AMG uključuje u razvoj svakog svog novog vozila. Zbog zahtjevnosti same staze za automobil i vozača, rekordni krug je najkompleksniji pokazatelj kvalitete cjelokupnog automobila. Još je davne 1968. godine legendarni F1 vozač Jackie Stewart stazu prozvao “Zelenim paklom”.
Koliko je zapravo novi
Mercedes-AMG GT Black Series prema performansama blizu trkaćem automobilu vidjelo se na
Nürburgringu. Impresivna demonstracija moći GT3 vozača Mara Engela i novi rekordni krug za Mercedes-Benz koji je postao najbrži serijski automobil na Nürburgringu s vremenom od 6:48,047 min.
Neobičan, divlji, ultimativni sportaš. Spaja beskompromisno njemačko inženjerstvo s jedinstvenim performansama.
Recept za ovaj impresivni automobil je bio jednostavan, lagana i čvrsta konstrukcija, agresivna aerodinamika s trkaćom tehnologijom ovjesa iz
GT3 automobila te senzacionalni novorazvijeni biturbo V8 sa 730 konjskih snaga i zvukom od kojeg se svaki ljubitelj automobila naježi.
Središte ovog automobila je njegov
V8 motor.
Mercedes-AMG je razvio V8 motor s takozvanom ravnom radilicom gdje su klipovi raspoređeni pod kutem od 180 stupnjeva u odnosu na uobičajenih 90 kod klasičnog V8 motora. Prednosti koje ovakvog motora najbolje se vide u mirnijem radu te manjoj inertnosti motora koja rezultira većim maksimalnim brojem okretaja i većom responzivnošću na gas. Ovakav dizajn motora je također i kompaktniji, što pomaže kod aerodinamike, lakše implementacije sustava hlađenja i ovjesa te sve ukupnog pakiranja unutar vozila.
Sve to je rezultiralo najsnažnijim V8 motorom ikada sa 730 konjskih snaga i 800 Nm okretnog momenta.
Uz spektakularni novi motor i naprednu aerodinamiku s varijabilnom postavkama prednjeg razdjelnika i stražnjeg spojlera, Mercedes-AMG je implementirao i inovativni
AMG RIDE CONTROL ovjes s 3 razine podešavanja.
“Ovo je bila jedna vrlo impresivna vožnja” riječi su vozača Maro Engela nakon postavljanja novog rekorda kruga. “
AMG GT Black Series je značajno brži od mog GT3 automobila. Stvarno je odličan osjećaj odvoziti 6:48.047 po Nordschleifeu u serijskom automobilu.”
“Impresivno je koliko aerodinamičkog potiska stvara ovaj automobil i koliko je stabilan i predvidljiv u vožnji, čak i na apsolutnom limitu. Skidam kapu inženjerima u Affalterbachu. Vrlo sam ponosan što sam mogao demonstrirati kvalitetu ovog vozila s rekordnim vremenom.”
Tehničke karakteristike automobila koji je postavio krug su u tablici u nastavku.
, ovo su postavke vozila koje je odabrao Maro Engel. Sve komponente su dostupne uz vozilo, uključujući i gume.