Fiat 500 1.0 BSG Hibrid – Ikona gradskog automobila od sada dolazi s hibridnim pogonom!
Mali automobil velikog karaktera.
Fiat 500 je jedino vozilo koje omogućuje vožnju koja odgovara prepoznatljivom zaigranom dizajnu vozila. Istinska ikona, koja sada odvažnost i zavođenje kombinira s modernom i inovativnom hibridnom tehnologijom.
Fiat 500 Hibrid dolazi s jasnim ciljem: primijeniti najnoviju tehnologiju u stilu.
Fiat 500 jedan je od najreprezentativnijih primjera talijanske genijalnosti koji je osvojio kupce različitih generacija. Pokrenut 1957. godine i oživljen 2007. godine, legendarni Cinquino „motorizirao“ je Europu 1960-ih godina, a potom, u prvom desetljeću 2000. godine, potpuno je revolucionarizirao kategoriju gradskih automobila nudeći, po prvi put, razinu stila i tehnoloških inovacija koje do sada nisu viđene u ovom segmentu. I danas će, zahvaljujući
Fiatu 500 Hibrid, nastaviti igrati vodeću ulogu u urbanoj mobilnosti.
Nadalje, po prvi put u povijesti
Fiat 500 dolazi u
Mild Hibrid verziji koja spaja novi jedno litarski
3-cilindrični motor iz obitelji Firefly sa 70 KS (51 kW), s električnim BSG (Belt integrirani generator) električnim motorom od 12V i litijskom baterijom. Kako bi štetni učinci na okoliš bili što manji, litij-ionska baterija pomaže motoru u fazi ubrzavanja, puni se tijekom kočenja i usporavanja, bez vanjskog napajanja.
U usporedbi s 1.2 Fire motorom od 69 KS,
Mild Hybrid motor omogućava smanjenje potrošnje, a samim tim i emisije CO2, u prosjeku za 20% bez ugrožavanja performansi. Novi motor jamči vrlo visoku udobnost u vožnji, budući da BSG sustav osigurava bešumno pokretanje motora bez vibracija kod isključivanja i ponovnog pokretanja motora.
Novi
Fiat 500 hibrid dolazi s benzinskim motorom s mild hibrid tehnologijom. Jednolitrenena trocilindrična izvedbu s 70 KS (51 kW) maksimalne snage pri 6 000 okr/min i 92 Nm maksimalnog okretnog momenta pri 3.500 okr/min. Novi motor je evolucija slavnog Fire motora proizvedenog u više od 30 milijuna komada.
Glava motora ima 2 ventila po cilindru i jednu bregastu osovinu s kontinuiranim izmjenjivačem faze (distribucija je lančana); konstrukcija s kompaktnom komorom za izgaranje, “high-tumble” usisne cijevi i vanjski EGR ventil omogućuju primjenu posebno visokog omjera kompresije (12:1), što znači visoku toplinsku učinkovitost. Blok cilindra, razvijen u suradnji s Teksidom, izrađen je od visokotlačnog lijevanog aluminija s košuljicama cilindara od lijevanog željeza, doprinosi i smanjenju vremena zagrijavanja i smanjenju težine motora na samo 77 kg. Pored toga, maksimiziranje učinkovitosti prolazi također kroz smanjenje trenja postignuto mehanizmom pogona kojeg obilježava omjer provrta/hoda od 1,24 i uređajem koljenastog vratila s pomakom od 10 mm.
BSG sustav ugrađen je izravno na motor i djeluje kroz pomoćni remen. Sustav vam omogućuje da povratite energiju tijekom kočenja i usporavanja, pohranite je u litijsku bateriju kapaciteta 11 Ah i iskoristite je, s maksimalnom snagom od 3,6 kW, za ponovno pokretanje toplinskog motora nakon zaustavljanja i za pomoć pri ubrzanju.
Zahvaljujući ovoj tehnologiji, motor s unutarnjim izgaranjem isključuje se čak i u vožnji pri brzini nižoj od 30 km/h, jednostavnim odabirom neutralnog položaja mjenjača (instrumentna ploča automobila, koja prikazuje informacije o hibridnom sustavu, sugerira kada to učiniti). U „krstarećem“ načinu vožnje (“coasting”), litijska baterija napaja sve sustave, osiguravajući vozaču potpunu kontrolu nad vozilom.
Mild Hbrid motor
Fiata 500 Hybrid pridružen je evoluciji ručnog 6-stupanjskog mjenjača C514 (poprečni mjenjač, pogon na prednjim kotačima), koji ima sadržaje usmjerene na poboljšanje upravljivosti i poboljšanje učinkovitosti, uključujući nove ležajeve i brtve s niskim trenjem, upotrebu posebnog visokoučinkovitog omjera za 6. stupanj prijenosa koji pridonosi poboljšanju potrošnje u vangradskoj vožnji. Nova izvedba mjenača predviđa spuštanje cijelog pogonskog sustava za 45 mm, pa zahvaljujući nižem težištu korist ima i ponašanje automobila na cesti.
MORE NOVOSTI
Primjer dizajna visoke kvalitete koji podržava održivost: sjedala nove izvedbe
500 i
500C Hybrid Launch Edition izrađena su od nagrađivane SEAQUAL® tkanine: inovativnih recikliranih vlakana koja su dijelom izrađena od reciklirane plastike, prikupljena na ocjenama i plažama.
UDOBNOST S DAHOM MORA
Sjedala u hibridnom modelu
500 Launch Edition izrađena su od Seaqual® materijala; posebna vlakna izrađena od reciklirane otpadne plastike iz morskih dubina.
UNUTARNJA LJEPOTA
Impresivan je ne samo eksterijer, već i interijer hibridnih modela
500 i
500C. Umetci armature u boji karoserije ističu dušu pravog hibrida.
INFORMACIJSKI I ZABAVNI SUSTAV
Dobrodošli u najsvjetliju Fiatovu galaksiju. Novi
500 ne treba pompoznu prezentaciju. Legendarna ikona gradskog automobila spremna je na ulice izaći poput prave zvijezde.
S intuitivnim
TFT zaslonom u hibridima
500 i
500C imate sve pod kontrolom. Sve važne funkcije, uključujući razinu pražnjenja baterije hibridnog motora, mogu se provjeriti u trenu.
Zahvaljujući podršci za
Apple CarPlay, možete jednostavno povezati iPhone s zaslonom Uconnect i upravljati navigacijom, telefonskim pozivima, slušati glazbu ili audio knjige. Možete čak primati i slati poruke, a pritom ostati usredotočeni na vožnju.
Aplikacijom
CarPlay možete upravljati glasovnim upravljanjem Siri ili putem dodirnog zaslona.
Novi
500 i
500C hibrid opremljeni su i
Android Auto uslugom. Povežite svoj pametni telefon, upravljajte kartama, glazbom, kontaktima i još mnogo toga bez ugrožavanja vaše sigurnosti. Zahvaljujući korisničkom sučelju, vaše se aplikacije odmah pojavljuju na 7-inčnom zaslonu Uconnect HD.
Za više informacija kontaktirajte naše prodajne savjetnike.